میزبانان آسمانی برای سفره های زمینی


به گزارش روابط عمومی، مجموعه سفره دار جمعیت امام رضایی ها هر هفته پویشی را با همکاری خیرین تحت عنوان  ” میزبانان آسمانی برای سفره های زمینی”  جهت اطعام نیازمندان برگزار می کند.

در این پویش از محل جمع آوری خیرات مردم از ساعت 18 روز دوشنبه تا ساعت 12 روز چهارشنبه  اطعام گرم  در شب های جمعه هر هفته به نیت اموات طبخ و در میان نیازمندان توزیع می شود.

خیرین محترم می توانند در زمان مقتضی کمک های نقدی خود را برای شادی و آرامش روح امواتشان از طریق کد دستوری ‎*780*888# یا واریز به شماره کارت 5041721111658325 اقدام کنند.

مجموعه سفره دار به عنوان یکی از زیر مجموعه‌های تخصصی جمعیت امام رضایی‌ها سال گذشته مصادف با اول ماه مبارک رمضان فعالیت خود را با تلاش و همت جمعی از خیرین و با هدف اطعام نیازمندان در سراسر کشور آغاز کرد و با حمایت مردم و خیرین روز به روز فعالیت‌های خود را در شهرهای دیگر گسترش داد.

مجموعه سفره دار با همکاری بیش از ۱۰۰ خیریه، گروه جهادی و NGO و فعال اجتماعی و با مشارکت بیش از ۱۰ آشپزخانه در استان‌های کشور تا به امروز موفق شده است بیش از 160 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان در استان های مختلف توزیع کند.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *