مسئولیت اجتماعی ( CSR ) / همکاری ۱۱ شرکت در فاز اول آبررسانی به روستاهای سیستان و بلوچستان


با تکیه به کمک های خیر مردم و همچنین شرکت های  که با نگاه حل مسئله در فضای اجتماعی کشور و در موضوعات گوناگون  در قالب مسئولیت اجتماعی ( CSR )با  گروه های خیریه از جمله جمعیت امام رضایی ها  همکاری می کنند توانستیم در فاز اول به 17 روستا در سیستان وبلوچستان به صورت دائمی آب آشامیدنی سالم برسانیم.

به گزارش روابط عمومی جمعیت امام رضایی‌ها، جامعه و فرد در یک رابطه‌ی مستقیم هستند و تاثیرگذاری آن ها بر یکدیگر پوشیده نیست از این رو است که افراد یک جامعه نقشی بسزا در پویایی و رشد آن فراهم می کنند، علاوه بر افراد ، بنگاه های اقتصادی و شرکت ها نیز در قبال جامعه پیرامون خود مسئولند.

 

جمعیت امام رضایی ها ، از آغار کار خود  همکاری های بزرگ و موفقی را با نگاه حل مسئله در فضای اجتماعی کشور و در موضوعات گوناگون و در قالب مسئولیت اجتماعی ( CSR )شرکت ها ، بنگاه‌های اقتصادی و صاحبان صنایع داشته است.

 

پروژه هایی که با نگاه به حل ریشه ای مسائل صورت گرفته ، و نگاه درمان مقطعی و موقت نبوده است در این سالها ، سعی کردیم مجموعه هایی که تا بحال در راستای مسئولیت اجتماعی مجموعه‌شان  اقدامی صورت نداده اند را فعال کنیم.

 

و با مجموعه هایی که بیش از ما  نگران مسائل اجتماعی کشور هستند  در حل ریشه ای و زیرساختی مسائل قدم برداریم و حالا امروز ، در پروژه آب رسانی به روستاهای  فاقد شبکه آب در استان سیستان و بلوچستان  شرکت ها و صاحبان صنایع آستین جدی بالا زده اند  تا با مشارکت خود ، هر کدام تعدادی روستا را از باب عدم دسترسی به آب شرب سالم ، بی نیاز کنند.

 

در این کار بزرگ ، سازمان صداوسیما هم  با نگاه مسئولیت اجتماعی خود و کمک به  حل مسئله و تقویت این پروژه، کار مهمی را قبول کرده است؛ سازمان صداوسیما هم ، در جهت حمایت از این  پروژه بزرگ و زیرساختی ، هر شرکت و‌بنگاه اقتصادی را که در این پروژه مشارکت نماید ، بدون دریافت هزینه تبلیغات و بازرگانی ، معرفی و روستای مورد نظر آن شرکت را که در این پروژه آب رسانی شده است ، به نام همان مجموعه اطلاع رسانی خواهد کرد.

 

بعد از گذشت ۶۰ روز از پروژه آب رسانی  و این طرح بزرگ  روستا به روستا تعداد زیادی از شرکت‌ها و صاحبان صنایع وارد میدان خدمت شده اند و ما امروز موفق شدیم  فاز اول این طرح را ، با اتمام ۱۷ روستا اعلام کنیم.

 

11 شرکت برای 17 روستا

جمعیت امام رضایی ها با تکیه بر دانش و تجربه حضور در مسائل اجتماعی،  با شرکتها و بنگاه های اقتصادی در راستای عملکرد موثر آنها در حوزه مسئولیت اجتماعی در بحث  آبرسانی به روستاهای سیستان و بلوچستان وارد و بخشی از هزینه آبررسانی این روستاها از این محل جمع آوری شد.

 

در پروژه آب رسانی به روستاهای فاقد شبکه آب در استان سیستان و بلوچستان شرکت ها و صاحبان صنایع  با مشارکت خود ، توانستند هر کدام تعدادی روستا را  از باب عدم دسترسی به آب شرب سالم ، بی نیاز کنند.

 

گروه صنعتی گلرنگ، شرکت تولیدی و صنعتی نیک کالا، شرکت پدیده شیمی قرن(اکتیو)، گروه فنی مهندسی ایده سازان سیلک، شرکت سان مینوویستا، شرکت ارزش آفرینان فدک، گروه صنعتی پاکشو، صنایع غذایی کوروش، شرکت زمزم و فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش شرکت هایی بودند که مسئولیت اجتماعی خود در  آبرسانی به روستاهای سیستان وبلوچستان را پذیرفته اند و به کمک جمعیت امام رضایی ها آمدند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *