خبرگزاری شبستان: کمک به ساخت ۵۰ خانه در روستای زلزله زده «ده دیک» اندیکا توسط جمعیت امام رضایی ها


مسئول سازمان امداد و کمک رسانی جمعیت امام رضایی ها گفت: بعد از ارزیابی روستاهای زلزله زده شهرستان اندیکا، جمعیت امام رضایی ها قصد دارد با مشارکت خیرین اقدام به کمک برای ساخت خانه های تخریب شده مردم در روستای “ده دیک” شهرستان اندیکا کند.

علیرضا یاراحمدی مسئول سازمان امداد و کمک رسانی جمعیت امام رضایی ها در گفتگو با شبستان با اشاره به حضور داوطلبان این جمعیت در مناطق زلزله زده شهرستان اندیکا جهت خدمت رسانی در حوزه های پزشکی و گروه کودک به مردم آسیب دیده، گفت: بعد از ارزیابی روستاهای زلزله زده شهرستان اندیکا، جمعیت امام رضایی ها قصد دارد با مشارکت خیرین اقدام به کمک برای ساخت خانه های تخریب شده مردم در روستای “ده دیک” شهرستان اندیکا کند.

وی ادامه داد: متاسفانه اکثر خانه های آسیب دیده مردم به صورت بافت قدیمی با سنگ، گل و چوب ساخته شده بود که بر اثر زلزله تخریب و مردم ساکن در آن دچار مشکل شده اند و هم اکنون مردم در چادر زندگی می کنند که با شروع فصل سرما زندگی در این شرایط امکان پذیر نمی باشد.

یاراحمدی خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده جمعیت امام رضایی ها در روستا محروم و صعب العبور “ده دیک” که در یک سوم از سال مسیر تردد آن به واسطه رودخانه فصلی و آب گیر بودن محل بسته می شود به زودی اقدام به تسهیل در ساخت 50 خانه در این روستای محروم خواهد کرد.

مسئول سازمان امداد و کمک رسانی جمعیت امام رضایی در پایان به اقدامات بعدی جمعیت امام رضایی ها در روستای زلزله زده “ده دیک” اشاره کردو گفت: بازسازی جزیی مدرسه روستا و ساخت استخری برای تامین آب شرب مردم، تامین کالا برای سیستم گرمایشی منازل و در آخر تهیه بسته های معیشتی برای توزیع بین اهالی روستا در کنار حضور تیم پزشکی و گروه کودک سازمان داوطلبان جمعیت امام رضایی ها از دیگر اقدامات این جمعیت در مناطق زلزله زده اندیکا می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *