خبرگزاری تسنیم: حاج حسین یکتا در صحت و سلامت کامل به سر می برند/ اعلام مراسم وداع و تشییع محمد افتخاری از اعضای جمعیت امام رضایی ها


در یک ماموریت کاری محمد افتخاری از معاونین جمعیت امام رضایی ها جان خود را از دست داد و علی یکتا  از دیگر معاونین این جمعیت دچار مصدومیت شد.

به گزارش  روابط عمومی جمعیت امام رضایی ها به نقل از خبرگزاری تسنیم صبح روز سه‌شنبه 9 آذر ماه محمد افتخاری و علی یکتا معاونین جمعیت امام رضایی‌ها در یک مأموریت کاری در مسیر آمل به چمستان دچار سانحه رانندگی می‌شوند.

در این حادثه متأسفانه محمد افتخاری از نیروهای پرتلاش جمعیت امام رضایی‌ها فرزند شهید صفرعلی افتخاری در دم جان خود را از دست داد و علی یکتا پس از این سانحه به علت مصدومیت شدید به یکی از بیمارستان‌های شهرستان آمل منتقل شده که البته پزشکان در خصوص میزان سطح هوشیاری و بازگشت به وضعیت عادی وی ابراز امیدواری کرده‌اند.

برخلاف شایعات موجود در فضای مجازی حاج حسین یکتا مسئول جمعیت امام رضایی‌ها در این مأموریت حضور نداشته‌است و هم اکنون در صحت و سلامت کامل به سر می‌برد.

مراسم وداع با پیکر خادم‌الرضا محمد افتخاری روز چهارشنبه 10 آذرماه با سخنرانی حاج حسین یکتا و مرثیه‌سرایی حاج امیر عباسی از ساعت 19:30 در محل معراج  شهدای تهران واقع در خیابان وحدت اسلامی خیابان بهشت برگزار می‌شود.

مراسم تشییع و تدفین شادروان محمد افتخاری روز پنجشنبه در محل گلزار شهدای یافت‌آباد واقع در یافت‌آباد چهار راه گلزار شهدا، بلوار ابراهیم آباد برگزار می‌شود.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *