پیام تسلیت مقامات، شخصیت‌ها، ارگان ها و نهادها در پی درگذشت خادم الرضا ابن الشهید محمد افتخاری


شخصیت ها، مقامات و مسئولان نهادهای کشورمان در پیام های جداگانه ، عروج شهادت گونه خادم الرضا و ابن الشهید محمد افتخاری را تسلیت گفتند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت امام رضایی ها، انتشارخبر عروج شهادت گونه خادم الرضا و ابن الشهید محمد افتخاری از معاونین جمعیت امام رضایی ها موجی از پیام‌های تأسف و تسلیت شخصیت ها، مقامات و مسئولان نهادهای کشورمان را در پی داشت.

 

حجت الاسم رئیسی رئیس جمهور و حجت الاسلام مروی تولیت آستان مقدس رضوی در تماس جداگانه تلفنی با حاج حسین یکتا مسئول جمعیت امام رضایی ها درگذشت محمد افتخاری از اعضای جمعیت امام رضایی ها را تسلیت و برای آقای علی یکتا آرزوی بهبودی و سلامت کردند.

متن پیام دیگر شخصیت و سازمان ها بدین شرح است:

دکتر قالیباف درگذشت محمد افتخاری را تسلیت گفت
دکتر محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت محمد افتخاری از فعالان بسیجی و گروه‌های جهادی را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
انالله واناالیه راجعون

درگذشت جانکاه برادر جهادگر و انقلابی مرحوم محمد افتخاری را به تمامی فعالان مومن گروه های جهادی کشور بویژه همسنگران ایشان در گروه جهادی جمعیت امام رضایی ها و برادر عزیز آقای حاج حسین یکتا، دوستان، آشنایان و خانوادۀ مکرّم و شهیدپرور ایشان تسلیت و تعزیت می گویم.

از خداوند متعال برای آن فقید سعید رحمت و مغفرت واسعه و همنشینی با شهداء علی الخصوص پدرش شهید آن مرحوم و برای بازماندگان‌ صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می کنم.

 

نیکزاد درگذشت محمد افتخاری را تسلیت گفت
نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم اردبیل و نمین و نیر و سرعین در قالب پیامی درگذشت محمد افتخاری فرزند شهید افتخاری را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

وَبَشِّرِ الصَّابِرِینَ الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خبر درگذشت جهادگر مخلص و انقلابی، برادر عزیز، آقای محمد افتخاری فرزند برومند شهید افتخاری، در مسیر خدمت به مستضعفین و محرومیت‌زدایی، موجب تأثر و تألم فراوان شد.
اینجانب عروج ملکوتی این عزیز از دست رفته را به خانواده‌های معزا و همه دوستان و جهادگران سرافراز، بویژه همکاران ایشان در گروه جهادی و انقلابی جمعیت امام رضایی ها تسلیت عرض نموده و از خدای متعال برای آن مرحوم غفران الهی و هم‌نشینی با مجاهدان راه حق و برای خانواده و دوست‌دارانش صبر و اجر مسئلت می‌نمایم و برای دیگر حادثه دیده این سانحه آقای علی یکتا، اخویِ محترمِ حاج حسین یکتا، آرزوی بهبود و سلامتی دارم.

علی نیک زاد ثمرین نایب رئیس مجلس شورای اسلامی.

 

معاون توسعه روستایی درگذشت جهادگر سرافراز را تسلیت گفت
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، در پیامی درگذشت جهادگر سرافراز، محمد افتخاری فرزند شهید افتخاری را تسلیت گفت.

امیرحسین مدنی در پیامی با تسلیت درگذشت مرحوم محمد افتخاری نوشت:

خبر درگذشت برادر جهادگر آقای محمد افتخاری، در مسیر خدمت به محرومین، موجب اندوه فراوان شد.

اینجانب عروج ملکوتی این فرزند برومند شهید را به خانواده‌ و همه جهادگران عزیز، خصوصاً همکاران ایشان در گروه جهادی جمعیت امام رضایی ها تسلیت عرض کرده و از خدای متعال برای آن مرحوم رضوان و غفران الهی و برای خانواده و دوست‌دارانش صبر و اجر مسئلت می‌نمایم.

برای دیگر حادثه دیده این سانحه دوست گرامی آقای علی یکتا، برادر حاج حسین یکتا، آرزوی بهبود و سلامتی می کنم.

 

پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت محمد افتخاری
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت محمد افتخاری جهادگر بسیجی را تسلیت گفت.

در متن پیام محمدمهدی اسماعیلی آمده است:

«انالله و انا الیه راجعون

درگذشت تاسف برانگیز جهادگر متعهد و دلسوز شادروان محمد افتخاری را به خانواده محترم و مجموعه همکاران و دوستان ایشان و همچنین جمعیت امام رضایی ها و سرور معزز و گرانقدر، حاج حسین یکتا تسلیت و تعزیت عرض می کنم.

از خداوند متعال برای آن جهادگر مومن متدین و انقلابی و حامی محرومان و مستضعفان در کشور غفران و رحمت واسعه الهی و همنشینی با شهدا به ویژه پدر شهیدش و اولیا و اوصیا و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.»

 

پیام دبیر شورای فرهنگ عمومی در پی درگذشت مرحوم افتخاری
سید مجید امامی در پیامی رحلت جانگداز مرحوم افتخاری از یاران جمعیت امام رضایی را به سردار حاج حسین یکتا، معلم جهاد و ایثار، تسلیت گفت.
در این پیام آمده است:

رحلت جانگداز یکی از یاران عزیز شما در جمعیت امام رضایی ها همه اهالی فرهنگ را داغدار کرده است. از خداوند متعال برای خانواده مرحوم افتخاری و شما که از علمداران جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی هستند صبر و اجر مسئلت دارم. روز و شب نیز در دعا و طلب صحت و عافیت برادر و همسنگرتان و یار صدیق و کم نظیرمان”علی یکتا”ی عزیز؛ امن یجیب می خوانیم. شک ندارم که خداوند متعال با شفای عاجل، وی را سالماً غانماً به خط مقدم اندیشه و جهاد و مقاومت باز خواهد گرداند. بی شک این جبهه و جمعیت تحت عنایات و نظارت حجت ابن الحسن امام زمان ارواحنا فداه باقی و سرفراز خواهد ایستاد.

تنت به ناز طیبان نیازمند مباد وجود نازکت آزرده گزند مباد

سیدمجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور

 

 

انالله واناالیه راجعون

جمعیت امام رضایی های کل کشور
عروج ملکوتی مجاهد فی سبیل الله و رزمنده جبهه حمایت و دفاع از محرومین و مظلومین، برادرعزیز “محمد افتخاری” را به ساحت مقدس آقاصاحب الزمان(عج)، داوطلبان جمعیت امام رضایی ها و سرور عزیزحاج حسین یکتا و خانواده این رزمنده دلاور تسلیت عرض نموده و
ازخداوند متعال برای ایشان علوّ درجات و برای خانواده ایشان صبر و اجر الهی مسألت می نماییم.
ازطرف ‌: داوطلبان وخیرین جمعیت امام رضایی های استان چهارمحال و بختیاری

 

بسم الله الرحمن الرحیم
إنا لله و إنا إلیه راجعون
دوست و برادر عزیزم جناب آقای حاج حسین یکتا‌
سلام علیکم؛
خبر درگذشت برادر جهادی آقای محمد افتخاری در پی سانحه تصادف موجب تأسف و تأثر فراوان اینجانب شد.
درگذشت شهادت گونه ی این عزیز در این حادثه دلخراش را به شما و خانواده محترم ایشان تسلیت گفته و عُلوّ درجات برای آن مرحوم و صبر و شکیبایی بازماندگان و شفای عاجل و کامل برادر عزیز شما آقای علی یکتا را از خداوند منّان مسألت دارم.
برادر شما علی مرادی
چهارشنبه 1400/9/10
قرارگاه جهادی عاشورا شیراز

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *