خبرگزاری برنا: ثبت ۳۸۳ ازدواج در سامانه همسان گزینی آدم و حوا/ مجوز سازمان تبلیغات برای مجموعه تسهیل گری ازدواج آدم و حوا+سند


مجموعه توانمند سازی و تسهیل گری ازدواج آدم و حوا در حالی با مجوز سازمان تبلیغات اسلامی مشغول به فعالیت است که اظهار نظر یک مقام رسمی ماهیت این مجموعه را زیر سوال برده است.

به گزارش جمعیت امام رضایی ها به نقل از خبرگزاری برنا؛ چندی پیش علی محمد رجبی رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا در واکنش به اظهار نظرهای رسمی و غیر رسمی در مورد فعالیت مجموعه های همسان گزینی اعلام کرد هیچ سایت همسریابی در کشور مجوز فعالیت ندارد. البته وی یک مجموعه وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی را از اینگونه سایت‌ها مجزا دانست و اظهار داشت که این مجموعه در حوزه همسرگزینی فعالیت دارد.

سازمان تبلیغات اسلامی به غیر از راه اندازی یک پلتفرم همسان گزینی، برای مجموعه تخصصی آدم و حوا  که در زمینه تسهیلگری و هدفمندسازی ازدواج به روش اصیل و سنتی فعال است  در حوزه تسهیل گری، همسان گزینی و توانمند سازی ازدواج مجوز صادر کرده است.

این مجموعه که در زمینه تسهیل‌گری و واسطه گری ازدواج فعال است در قالب آموزش، تسهیل گری برای ازدواج، توانمندسازی زوجین و مشاوره اقدام می کند. این مجموعه تنها در زمینه ازدواج دائم فعالیت می‌کند.

کلیه خدمات همسانگزینی در مجموعه آدم و حوا به روش کاملا سنتی و اصیل و صرفا از طریق خانواده ها صورت می پذیرد و همچنین عموم مردم میتوانید از کلیه خدمات آموزشی و مشاوره و تسهیلگری در سامانه استفاده نمایید.

مجموعه آدم و حوا فعالیت خود را از دو سال گذشته آغاز کرده که از تابستان 1399 به صورت رسمی و با اعلام عمومی همراه بوده و در طول این مدت مجموعاً 383  ازدواج از طریق معرفی و واسطه گری در این مجموعه ثبت شده است.

به گزارش برنا؛ مجموعه توانمندسازی و تسهیلگری ازدواج آدم و حوا از زیر  مجموعه های تخصصی جمعیت امام رضایی ها است  که در جهت پیشبرد فرمایش مقام معظم رهبری نسبت به ترویج امر واسطه گری و همچنین گسترش ازدواج صحیح اسلامی و شکل‌گیری خانواده بر مبنای تعالیم اسلام و قرآن و در نهایت نیل به سمت جامعه اسلامی تشکیل شده است.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *