خبرگزاری دانشجو: گزارش تیم ارزیاب جمعیت امام رضایی‌ها از سیل جنوب استان فارس/ تخریب بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی بیرم در پی بارندگی‌های اخیر + فیلم


عضو تیم ارزیابی جمعیت امام رضایی‌ها گفت: با بارش‌های باران در استان فارس بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی در شهرستان بیرم تخریب و نیاز به بازسازی دارد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت امام رضایی‌ها به نقل از  خبرگزاری دانشجو، بارش باران سیل آسا در استان فارس خسارات زیادی را به برخی مناطق مخصوصا منطقه بیرم و صحرای باغ از توابع شهرستان لارستان وارد کرد. شدت بارش‌ها در برخی از شهرستان‌های جنوبی به حدی بود که باعث انسداد مسیر‌های ارتباطی و بروز خساراتی برای مناطق روستایی شد.

رضا معراج عضو تیم ارزیابی جمعیت امام رضایی‌ها در گفتگو با خبرنگار ما در این باره گفت: با بارش‌های باران در شهر‌های جنوبی استان فارس حدود ۱۳ روستا از توابع شهرستان بیرم درگیر سیلاب شدند که این سیل منجر به تخریب بیش از 100 واحد مسکونی در این روستا‌ها شده است.

معراج با اشاره به وضعیت مردم سیل زده بیرم افزود: در حال حاضر به خاطر خسارت‌های که به مغازه و خانه‌ها مردم بیرم وارد شده است شهر در حالت نیمه تعطیل به سر می‌برد

وی در مورد به خواسته مردم سیل زده بیرم گفت: با وقوع سیلاب اقلام و لوازم اولیه زندگی مردم به شدت آسیب دیده و از بین رفته است. جمعیت امام رضایی‌ها با برآود خسارت وارد شده به مردم سعی در تهیه این اقلام دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *