پویش های سازمان امداد و کمک رسانی و مجموعه سفره دار برای کمک به هموطنان سیل زده کشور


به گزارش روابط عمومی جمعیت امام رضایی ها، سازمان امداد و کمک رسانی در فاز اول خدمات به مردم سیل زده جنوب کشور اقدام به توزیع  600 تخته پتو در میان سیل زدگان شهرستان کنارک بخش چادرانِ کردند.

همچنین در پی وقوع سیل در جنوب استان فارس و حضور تیم ارزیاب سازمان امداد و کمک رسانی جمعیت امام رضایی ها در شهرستان بیرم، این سازمان با همیاری خیرین و مردم نوعدوست مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال جهت تهیه  اسباب ضروری منزل برای سیل زدگان جمع آوری کرد.

 

در ادامه خدمت رسانی جمعیت امام رضایی ها و درخواست مردم نوعدوست برای کمک های مالی جهت رفع مشکل مردم مناطق سیل زده کشور سازمان امداد و کمک رسانی و مجموعه سفره دار  برای کمک به هموطنان سیل زده پویش هایی را راه اندازی کردند.

 

مجموعه سفره دار با راه اندازی پویش باران مهربانی در نظر دارد با حمایت خیرین اقدام به تهیه و توزیع بسته های اقلام خوراکی برای هموطنان سیل زده کشور نماید.

شماره کارت  5041721111658325 بانک رسالت جهت واریز کمک های نقدی به پویش باران مهربانی مجموعه سفره دار می باشد.

 

سازمان امداد و کمک رسانی از موج اول سیلاب در کشور در کنار مردم آسیب دیده می باشد پویش کنارتم هموطن را جهت کمک به مناطق سیل  زده کشور  راه اندازی کرد.

 

هموطنان گرامی برای پیوستن به پویش کنارتم هموطن می توانند کمک های نقدی خود را برای کمک به مردم مناطق سیل زده کشور به شماره کارت 5041721111658309 به نام جمعیت امام رضایی ها واریز نمایند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *