پویش “دوباره زندگی”؛ کمک به آزادی زندانیان و حمایت از خانواده آنان


به گزارش روابط عمومی جمعیت امام رضایی ها، پویش دوباره زندگی در ماه مبارک رمضان با همکاری مشترک وزارت اموراقتصاد و دارایی و جمعیت امام رضایی ها  با هدف کمک به آزادی زندانیان و حمایت از خانواده آنان  راه اندازی شد.

در این پویش که با محوریت وزارت امور اقتصادی و دارایی، موسسه تعالی اجتماعی زندگی و مجموعه دوباره زندگی  و همیاری بیمه مرکزی، بیمه ایران، بانک های ملی ایران، ملت، صادرات، تجارت، کشاورزی، مسکن، توسعه صادرات، صنعت و معدن، پست بانک، مهر ایران و توسعه تعاون، صندوق  تامین خسارت های بدنی و صندوق بازنشستگی کارکنان بانک ها برگزار می شود شبکه افق سیما از اذان  صبح تا شروع برنامه سحرگاهی به صورت 24 ساعته  به معرفی این پویش می پردازد.

برنامه دوباره زندگی با هدف معرفی خیرین در حوزه تسهیل آزادی زندانیان جرایم غیر عمد به زودی با حضور  موسسات فوق الذکر در شبکه افق سیما  اجرا می شود.

در این پویش خیرین میتوانند  از طریق کد دستوری #۱۰۱۰*۷۸۰*   کمک های نقدی برای تسریع در روند آزادی زندانیان جرایم غیر عمد واریز نمایند.   شرکتها، بنگاههای اقتصادی، صاحبان صنایع و کارخانه داران و یا خیرینی که تمایل به پرداخت مبالغ بالاتر از 200هزار تومان را دارند میتوانند با ارسال عدد 1 به شماره پیامکی  ۳۰۰۰۱۰۱۰۱۰   اقدام تا از طریق مرکز ارتباطات مردمی  با این افراد تماس گرفته شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *