پویش “راه صادق” جمعیت امام رضایی ها در مسیر خرمشهر- شلمچه / شهرهای خرمشهر و آبادان عزادار شیخ الائمه امام صادق ع و جانباختگان متروپل خواهند شد


به گزارش روابط عمومی جمعیت امام رضایی ها، پویش بزرگ راه صادق با همکاری هیئات مذهبی خرمشهر و جمعیت امام رضایی ها همزمان با سالروز شهات امام جعفر صادق علیه السلام در مناطق شهری و روستایی مسیر خرمشهر – شلمچه و شهرهای خرمشهر و آبادان برگزار می شود.

قرار است در روزهای پنج شنبه و جمعه 5و 6 خرداد ماه 5 موکب پذیرایی و  عزاداری از میدان مقاومت خرمشهر تا منطقه شلمچه در مسیر جاده اصلی و روستاهای اطراف برپا و اقداماتی همچون مشاوره مذهبی و بازی با کودکان در موکب های منتخب انجام می شود.

همزمان با شب شهادت حضرت امام جعفر صادق در 15 نقطه شهری و روستایی  مسیر جاده خرمشهر به شلمچه در محل مساجد، حسینیه ها، موکب ها مراسم عزاداری همراه با پذیرایی برقرار می شود.

اجتماع بزرگ هیئات مذهبی خرمشهر به مناسبت شهادت امام جعفر صادق علیه السلام با شعار “راه صادق با امام صادق علیه السلام” و یادبود کشته شدگان حادثه متروپل آبادان با حضور هیئت های مذهبی خرمشهر  باسخنرانی حجت الاسلام و المسلمین رحیم ناصری و مداحی آقای ملا موسی عتیقی و شعرخوانی آقای مرتضی نصاری  روز جمعه در جاده  خرمشهر شلمچه روستای سوره درب فیلیه از ساعت 21:00  همراه با پذیرایی از دوستان اهل بیت علیها السلام انجام خواهد شد.

در این پویش بزرگ قرار است با استفاده از ظرفیت هیئات مذهبی و نیروهای داوطلب مردمی جاده خرمشهر به شلمچه، خیابان خرمشهر،  آبادان  و جزیره مینو با بیرق های عزاداری با عنوان محلی پویش یعنی “طریق الصادق” سیاه پوش شود. نصب بنرهای بزرگ و استفاده از تابلوهای شهری  از دیگر برنامه های این پویش بزرگ خواهد بود.

در روز چهارشنبه 4 خرداد در یکی از نخلستان های بزرگ شهرستان آبادان با حضور کشاورزان منطقه برنامه اقامه عزا شهادت امام جعفر صادق علیه السلام و  یادبود کشته شدگان حادثه متروپل آبادان  صورت خواهد پذیرفت.

تقدیر از 6 خانواده شهید دفاع مقدس و تهیه و توزیع 120 بسته معیشتی  بین خانواده ایتام منطقه خرمشهر به شلمچه از دیگر برنامه های این پویش خواهد بود.

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *