یک سال سفره داری از نیازمندان با همت مردم ایران


مجموعه سفره دار به عنوان یکی از زیر مجموعه‌های تخصصی جمعیت امام رضایی‌ها سال گذشته مصادف با  ماه مبارک رمضان فعالیت خود را با تلاش و همت جمعی از خیرین و با هدف اطعام نیازمندان در سراسر کشور آغاز کرده است.

مجموعه سفره دار به عنوان یکی از زیر مجموعه‌های تخصصی جمعیت امام رضایی‌ها سال گذشته مصادف با اول ماه مبارک رمضان فعالیت خود را با تلاش و همت جمعی از خیرین و با هدف اطعام نیازمندان در سراسر کشور آغاز کرد و با حمایت مردم و خیرین روز به روز فعالیت‌های خود را در شهرهای دیگر گسترش داد.

مجموعه سفره دار با همکاری بیش از ۱۰۰ خیریه، گروه جهادی و NGO و فعال اجتماعی و با مشارکت بیش از ۱۰ آشپزخانه در استان‌های کشور تا به امروز موفق شده است بیش از ۱۵۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان در استان تهران، البرز، خوزستان، سیستان و بلوچستان و شهرستان کاشان توزیع کند.

همچنین این مجموعه در بحث قربانی با ذبح ۷۰ راس گوسفند و توزیع گوشت آن در شهرهای ایلام، سبزوار، شیراز، گنبد کاووس، سنندج، بهشهر، کاشان، خرمشهر، خرم اباد و سی سخت فعالیت داشته است.

مجموعه سفره دار در بخش تهیه بسته‌های معیشتی هم فعالیت داشته که تا به حال بیش از ۱۱۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع کرده است.در بخش حمایتی سعی شده با حفظ کرامت انسانی خانواده‌ها، حداکثر خدمات به ایتام، محرومان و فرزندان آنان داده شود.

در یک سال گذشته به مناسبت‌های مختلف توسط مجموعه سفره دار بیش از ۱۶ پویش برگزار و بیش از ۱۵۰ هزار پرس غذای گرم طبخ و بین نیازمندان توزیع شده است.

مجموعه سفره دار سال گذشته در کمپین بزرگ “ایران همدل” که در سراسر کشور برگزار شد، با مشارکت خیرین ، مردم عزیز جمعی از هنرمندان و چهره‌های محبوب موفق شد در شروع فعالیت خود در ماه مبارک رمضان بیش از ۱۲ هزار و ۶۰۰ پرس غدای گرم بین نیازمندان توزیع کند.

پویش‌های سفره دار باشیم به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع)، سفره خوبان به مناسبت میلاد امام رضا (ع)، قربانی در قربانی و اطعام در غدیر به مناسبت اعیاد قربان و غدیرخم، دهه اول محرم، پویش “پس کوچه‌های شهر” به مناسبت شهادت امام حسن مجتبی (ع)«هفتم صفر»، پویش به تو از دور سلام به مناسبت اربعین حسینی، پویش اطعام کریمانه به مناسبت ایام آخر ماه صفر و پویش مهر مادرانه در ایام فاطمیه از دیگر فعالیت‌های این مجموعه بوده است.

همچنین پویش سفره یلدا برای ایجاد شب یلدایی لذت بخش برای کودکان نیازمند توسط مجموه سفره دار راه اندازی و اجرا شد.پویش‌های این الرجبیون به مناسبت ماه رجب، عیدی برای همه به مناسبت آغاز سال نو، پویش مهرورزی اهدای پک بهداشتی و غذای گرم به معتادان و کارتن خواب‌ها، پویش انتظار به نیت تعجیل در ظهور حضرت حجت ابن الحسن (ع) و پویش شهر الرمضان که هم اکنون در ماه مبارک رمضان در حال اجرا اقدام توزیع افطاری بین نیازمندان می‌کند از دیگر فعالیت‌های مجموعه سفره دار است.

مجید صالحی بازیگر، برزو ارجمند بازیگر، محمد انصاری فوتبالیست، پیمان طالبی مجری سیما، سینا آبگون خواننده، مجید یراق بافان مجری، گیتی خامنه مجری برنامه کودک، سید علی صالحی بازیگر، دکتر کیانا فرهی پزشک و مجری سیما، نیما کرمی مجری سیما، دکتر علیرضا یارقلی پزشک طب سنتی، زهرا شاهین فر مجری سیما، سید علی صدرنیا کارگردان، الهه رضایی مجری برنامه کودک، سید علی احمدی تهیه کننده خندوانه، زهره سادات هاشمی مجری سیما، لاله صبوری بازیگر، فواد صفاریان پور کارگردان، پیمان ماهری پور قوی ترین مرد جهان، میثم آقا بیگی مجری سیما، مریم وطن پور مجری شبکه کودک، سید علی مومنی مداح اهل بیت (ع)، احسان مهدی مجری شبکه کودک، مهدی سالم مدیر شبکه امید، مجید افشاری مجری و کمدین، حسین طاهری مداح اهل بیت (ع) و فرشاد حسن پور مجری شبکه کودک در طول این یک سال از مجموعه سفره دار حمایت کردند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *