تاثیر مسئولیت اجتماعی بر جامعه/ جمعیت امام رضایی ها یک تسهیل گر واقعی برای مسئولیت اجتماعی افراد


به گزارش روابط عمومی جمعیت امام رضایی ها، یکی از مهمترین دلایلی که باعث شده تا برخی از جوامع در دنیا، پیشرفت بیشتری داشته باشند، پذیرش مسئولیت اجتماعی در آن جامعه است.
و این دقیقا همان چیزی‌ست که در جوامع دیگر، مورد غفلت واقع شده است.

وقتی هر فرد در جامعه، نسبت به مسائل پیرامون خود، احساس مسئولیت نماید و آن را برای خود یک افتخار بداند، قطعا با سرعت بسیار بالایی، آن جامعه پیشرفت خواهد کرد.

وقتی صحبت از مسئولیت اجتماعی میشود، لزوما بدین معنا نیست که هر فرد حتما باید پول زیاد داشته باشد تا بتواند مسئولیت اجتماعی خویش را انجام دهد.
همینکه درخودش پذیرش این مسئولیت را افتخاری برای خود بداند، یعنی مسئولیت اجتماعی را پذیرفته است و هر زمان بتواند، هرکاری از دستش بر‌بیاید انجام خواهد داد.

گاهی با دوباره زندگی بخشیدن به یک زندانی این مسئولیت انجام میشود، کاهی با پرت نکردن یک پوست تخمه در خیابان، گاهی با کمک فیزیکی و مالی به یک فرد گرفتار این مضوع محقق می شود
همه اینها یعنی من افتخار میکنم که درمورد مسائل پیرامون خودم در جامعه بی‌تفاوت نیستم و مسئولیت اجتماعی را میپذیرم.

جمعیت امام رضایی ها و زیر مجموعه های آن مانند دوباره زندگی، سفره دار، مادرانه، کاردرست و آدم و حوا می کوشند تا به عنوان یک تسهیلگر اجتماعی‌ مسیر را برای داشتن جامعه ای سالمتر، هموار کنند.

حس مسئولیت اجتماعی خیرین و همراهان جمعیت امام رضایی ها همواره به عنوان یک شاخصه مهم در فعالیت های خیرخواهانه این جمعیت نمود پیدا کرده است تا جایی که این حسن اعتماد باعث انجام کارهای بزرگ شده است.

جمعیت امام رضایی ها در دو حوزه مسئولیت فردی و جمعی (شرکت ها و صنایع بزرگ) فعال بوده است و اتفاقات مهمی فقط در سال 1400 از جمله آبرسانی به روستاهای سیستان وبلوچستان و خوزستان، بحران کرونا در جنوب شرق کشور، زلزله سی سخت، پویش آزادی زندانیان با جرایم غیر عمد رقم خورده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *