ماهنامه/ گزارش عملکرد جمعیت امام رضایی ها و زیر مجموعه ها – مهرماه ۱۴۰۰


به گزارش روابط عمومی جمعیت امام رضایی ها،  گزارش مختصر عملکرد جمعیت امام رضایی ها و زیر مجموعه ها در مهرماه1400  بدین شرح می باشد.

1. پایان پروژه آب رسانی به مناطق محروم خرمشهر
آب لوله کشی دائم و سالم به محله نهر پنج و مجاوران حسینیه مسلم ابن عقیل(ع) خرمشهر رسید تا بخشی از عملیات آبرسانی به مناطق محروم خوزستان که از اواسط تابستان آغاز شده بود انجام شود.
2. آب برای زندگی
اتفاقی بزرگ با انجام مسئولیت اجتماعی شرکت ها و بنگاه های اقتصادی در تامین منابع مالی برای پروژه آبررسانی به روستاهای سیستان و بلوچستان
3. مهر زندگی (دهم10 تومانی مهرماه)
اهداء لوازم التحریر به دانش آموزان استان سیستان و بلوچستان در روستاها و مناطقی که پروژه آبررسانی توسط جمعیت امام رضایی ها صورت پذیرفت.
در این پویش مبلغ ۷۶۴،۹۷۲،۴۳۲ ریال جمع آوری و برای 470  کودک لوازم تحریر از جمله کیف مدرسه، جامدادی، دفتر، مداد،مدادرنگی، دفتر نقاشی، تراش، پاک کن، خط کش و خودکار(ابی،سیاه،قرمز) و بین دانش آموزان روستاهای پیربخش سوپک، رسول بخش درکاله، احمدجدگال، جان محمد درکاله، باغ درمحمد، ملاداد جدگال، میراباد، ربوزهی و جنگارک از توابع شهرستان چابهار و دشتیاری توزیع شد

سازمان داوطلبان 
1. اعزام داوطلبان جمعیت امام رضایی ها به منطقه زلزله زده چلگرد
زلزله ای با قدرت 5.7 ریشتر روز ۱۲ مهر ۱۴۰۰ مرز استان خوزستان با چهار محال و بختیاری به وقوع پیوست.
کانون شهرکرد سازمان داوطلبان جمعیت امام رضایی ها به منطقه زلزله زده اعزام و گزارش میدانی را از خسارت های به وجود آمده اعلام کرد.
2. تزریق واکسن کرونا توسط داوطلبان پزشکی جمعیت امام رضایی‌ها
داوطلبان پزشکی جمعیت امام رضایی ها در استان سمنان به نیت امام هشتم آقا علی بن موسی الرضا‌ (ع) در کنار کادر درمان اقدام به تزریق واکسن کرونا به هموطنان کردند
3. اعزام داوطلبان جمعیت امام رضایی ها به منطقه زلزله زده اندیکا
زمین لرزه ای به بزرگی پنج ریشتر و در عمق هفت کیلومتری زمین روز 17 مهر 1400 شهر قلعه خواجه در شهرستان اندیکا در شمالشرقی استان خوزستان را لرزاند
ارزیابی اولیه تیم اعزامی داوطلبان جمعیت امام رضایی‌ها به مناطق زلزله‌زده از خسارت به خانه های روستایی حکایت داشت
4. کمک به پاکبانان شهرداری کرج در قالب نظافت محله های کم برخوردار
خدمات رسانی در استان البرز توسط داوطلبان جمعیت امام رضایی های کانون حیدرآباد کرج در یکی از محله های محروم این شهر در کمک و همراهی پاکبانان زحمت کش شهرداری به انجام رسید.این خدمات در قالب رفت و روب و نظافت این محله کم برخوردار بوده است‌.

5. بازساری خانه یک نیازمند در خرم آباد
با همت کانون شهید یاراحمدی شهرستان خرم آباد تعمیر و بازسازی خانه یک فرد نیازمند در این شهر صورت پذیرفت.

سازمان امدادرسانی 
1. راه اندازی صفحه اینستاگرام
صفحه جدید سازمان امداد رسانی جمعیت امام رضایی ها در اینستاگرام جهت پوشش اقدامات این سازمان در بحران ها و بلایا طبیعی و همچنین اخبار حوادث طبیعی داخلی و بین المللی راه اندازی شد.
2. اعزام یک گروه از سازمان امدادرسانی جمعیت امام رضایی ها به منطقه زلزله زده اندیکا
گروه اعزامی سازمان امدادرسانی جمعیت امام رضایی هاپس از دو هفته از وقوع زمین لرزه در شمال شرقی استان خوزستان برای بررسی مجدد وضعیت زلزله زدگان به اندیکا رفت. طبق برآوردهای این سازمان به دلیل نزدیکی به فصل سرما مردم این منظقه نیاز به کمک فوری دارند.
3. کمک به ساخت منازل روستای زلزله زده “ده دیک” در شهرستان اندیکا
جمعیت امام رضایی ها قصد دارد جهت رفع مشکلات مردم این مطقه اقدام به کمک برای ساخت و بازسازی منازل روستای ده‌دیک یکی از روستاهای محروم شهرستان اندیکا کند.

مجموعه سفره دار

1. پویش جاماندگان حسینی
با همت خیرین گرامی 20 گوسفند در راستای در جهت اطعام نیازمندان به نیابت از زیارت اربعین قربانی و پس از پخت غذا در استان های سیستان وبلوچستان و تهران میان نیازمندان توزیع شد.
2. پویش اطعام رضوی
با همت خیرین گرامی در پویش اطعام رضوی مبلغ ۱۱۹،۸۰۰،۰۰۰ ریال به حساب مجموعه سفره دار واریز شد که ۱۳۰۰ پرس غذای گرم طبخ و بین نیازمندان توزیع شد .

مجموعه آدم و حوا
1.اجرای کمپین معرفی مجموعه آدم و حوا از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت امام رضایی ها و صفحات اجتماعی این جمعیت همزمان با ایام سالگرد ازدواج خاتم الانبیاء (ص) و حضرت خدیجه کبری (س)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *