افتتاحیه پروژه مادرانه در خرمشهر + تصاویر و فیلم


به گزارش روابط عمومی جمعیت امام رضایی ها، مراسم افتتاحیه طرح مادرانه در خرمشهر با حضور پنجاه نفر از مادران باردار خرمشهری و خانواده هایشان برگزار شد.

در این مراسم مادران، اولین بسته تغذیه ماهانه خود را به همراه کتاب آموزشی تخصصی دوران بارداری دریافت کردند.

در این مراسم 50 مادر باردار که در ماه های سوم و چهارم بارداری بوده و  اولین بارداری خود را سپری  می کنند   به همراه همسران  حضور به هم رسانیدند.

طرح مادرانه در خرمشهر تا پایان دوران بارداری، این مادران را با ارایٔه بسته های تغذیه ای متناسب با ماه بارداری و آموزش های مکمل همراهی خواهد کرد.

خانم ابوحمیدی مسئول مشارکت های دانشگاه علوم پزشکی آبادان در مورد شاخص و علمی بودن طرح مادرانه و اهمیت تغذیه درست دوران بارداری به ایراد سخنرانی پرداخت.

در ادامه حمیده باقریان مدیر مجموعه مادرانه  با بیان مواردی پیرامون طرح فوق، به بررسی اهمیت تغذیه و آموزش مناسب در دوران بارداری پرداخت.

در پروژه خرمشهر، قرار است مادرانه به صورت ماهانه، بسته های غذایی مورد نیاز تغذیه مادران باردار متناسب با ماه باردای شان را تا زمان زایمان در اختیار مادران این منطقه قرار دهد.

این بسته ها حاوی مواد غذایی تازه و سالم و ارگانیک هستند و ترکیب این بسته ها به تایید دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی رسیده است. در کنار بسته های فوق،مباحث آموزشی در قالب  کتاب و آموزش آنلاین و آفلاین در اختیار مادران قرار میگیرد. مادرانه در این طرح در کنار مادران خواهد بود و تا با  پایش سلامت و آموزش های متناسب با ماه بارداری ،مادران تحت پوشش، دوران بارداری با کیفیتی را سپری کنند.

مجموعه مادرانه یک سازمان مردم نهاد آموزشی و خدمات رسانی خیریه از زیر مجموعه های جمعیت امام رضایی ها است  که به طور تخصصی روی سلامت، تغذیه و آموزش مادران باردار و فرزندانشان کار میکند. شعار و سرفصل فعالیت‌های مادرانه “حمایت از نسل آینده” از طریق حمایت آموزشی، تغذیه و خدمات سلامت به مادران بارداری است که نسل آینده را در دامان خود پرورش می‌دهند. هدف ما کمک به ایجاد جامعه‌ی مادران و کودکان عاری از سوء تغذیه و کمک به پرورش نسلی باهوش سلامت پر انرژی و نیرومند برای ایران فردا است.

مادرانه می‌کوشد با آگاهی رسانی و برگزاری دوره‌های آموزشی برای مادران و تسهیل‌گران، کنشگران اجتماعی و فعالان حوزه‌های گوناگون مرتبط با دوران بارداری و مادرانگی در کنار ارائه بسته‌های کمک تغذیه‌ای مادران باردار در حمایت از نسل آینده این سرزمین به خدمت رسانی بپردازد.

 

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *