جهاد تبیین در هیئت یعنی یارگیری برای امام زمان(ع)


حاج حسین یکتا گفت: جهاد تبیین یعنی «هیئت برکتی» که برای امام زمان (عج) یارگیری می‌کند. یعنی حاج قاسم سلیمانی که برکت وجودش ایران را گرفت. جهاد تبیین نگاه و عنایت شهداست که راهگشای جوانان است.

به گزارش روابط عمومی جمعیت امام رضایی ها، حاج حسین یکتا از روایان دوران دفاع مقدس و مسئول جمعیت امام رضایی ها در این همایش اظهار داشت: در روزگاری دور، آرزوی برگزاری این جلسات را داشتیم تا بانوان هیأت‌دار را به صورت ملی گردهم آوریم و خدا را شکر این برنامه شکل گرفت. هیأت‌ها با مشکلات زیادی مواجه هستند اما باید در هر شرایطی در صحنه باشیم. ما در نبرد نابرابر به سر می‌بریم و مسائل پیچیده‌تر از دهه‌های قبل شده اما همان خدا را داریم.

وی تصریح کرد: در طول چهار دهه با انواع و اقسام مشکلات روبرو شده‌ایم اما این مسیر را پیموده‌ایم و پشت سرمان تجربیات زیادی داریم و از طرفی یک دنیا به ما هیأتی‌ها امید دارند، همان‌طور که مردم به این انقلاب امیدوار هستند. شرایط انقلاب به جایی رسیده که دنیا می‌داند ما داریم محکم‌تر می‌شویم و در برابر هر جنگ اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی ایستاده‌ایم و مشکلات تاثیری ندارد.

یکتا خاطرنشان کرد: دشمن هر روز بهانه‌ای می‌تراشد اما قدرت جهانی، ما را در عرصه‌های مختلف می‌بیند و مایوس‌تر می‌شود، امروز ما در لشکری هستیم که در فاطمیون و زنبیون میدان‌دار آن هستند و این‌ شهدا بهای زیادی دارند. این ارزش‌ها قابل قیمت‌گذاری نیست و مگر می‌شود برای انقلاب اسلامی و خون شهیدان، قیمتی را تعیین کرد، اگرچه با مشکلات زیادی مواجه هستیم اما در این راه، خون‌های زیادی داده‌ایم و یک روز پیروز می‌شویم و نصرت الهی حتمی است.

وی گفت: پیام ما از این جلسات باید برای فرزندان در هیأت‌ها، مهم و راهبردی باشد و در این راه عزم خود را جزم کنیم، به فرموده رهبری جنگ عزم‌ها و اراده‌ها شروع شده و دیگر بودجه معیار برنامه‌ریزی نیست.

این راوی دفاع مقدس افزود: وقتی حرکتی، از جنس امام حسین(ع) باشد برکت می‌گیرد و همچون خون حاج قاسم سلیمانی می‌شود، فقط باید یارگیری‌ها برای ارباب و از جنس شهدا باشد. هیأت‌ها نیز می‌توانند با جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف اثربخش باشند و هر حرکتی با نام امام حسین(ع) برکت روزافزونی بگیرد. یک روی سکه جهاد تبیین است، یک روی سکه تمدن‌سازی است. جهاد تبیین یعنی حاج قاسم سلیمانی که برکت وجودش ایران را گرفت. جهاد تبیین نگاه و عنایت شهداست که راهگشای جوانان است.

وی اضافه کرد: جهاد تبیین یعنی «هیأت برکتی» که برای امام زمان (عج) یارگیری می‌کند. هرچه خالص‌تر و بی‌ریاتر بهتر، مثل کار زرگری که صدا ندارد. مکتب سلیمانی دو بال تربیتی داشت یکی تربیت پدر و مادر و لقمه حلال و دیگری هم تربیت ولایی. این اثر و نظر ولایت در هیأت‌ها، لازم است. اگر نظر کرده حضرت صاحب الزمان شدید هیأت شما موثر می‌شود.

یکتا با اشاره به اینکه مبنای محرم، یارگیری برای حضرت ولی عصر(عج) باید باشد، تصریح کرد: باید در هیأت‌ها بتوانیم از هر قشری، افراد را جذب کنیم و فرزندان‌مان را به شهدا وصل نماییم، این ماموریت مهم ما در هیات هاست.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *