سخنرانی مسئول جمعیت امام رضایی ها در هفتمین گردهمایی فعالان مردمی اربعین


به گزارش خبرگزاری فارس، حسین یکتا مسئول جمعیت امام‌رضایی‌ها در هفتمین گردهمایی فعالان مردمی اربعین که در شبستان بقیع مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار کرد: در حرکت اربعین امسال امیدواریم با استفاده از تجربیات سال‌های گذشته، حرکت عظیم‌تری را رقم بزنیم.

وی با بیان اینکه باید با تمام قوا در این عرصه ورود کنیم، عنوان کرد: امروز تمام موکب‌داران اربعین، دغدغه حمل و نقل و هزینه‌های آن را دارند. تجربه ثابت کرده است در هر حوزه‌ای که بسیجی‌وار وارد میدان شده‌ایم، توانسته‌ایم به موفقیت برسیم و مشکلات را پشت سر بگذاریم؛ نمونه بارز آن نیز دوران دفاع مقدس است که در ابتدا بسیجی‌وار وارد شدیم سپس گردان‌ها، خط شکن‌ها و … شکل گرفتند.

یکتا با اشاره به اینکه راهیان نور نیز از دیگر مثال‌های موفقیت در حرکت بسیجی است، مطرح کرد: حرکت عظیم اربعین از نظر محتوا، همبستگی، سیل عظیم عاشقان و … از آرزوهای دیرین نظام جمهوری اسلامی بوده است.

 بسترسازی ظهور از مسیر اربعین می‌گذرد/تشکل‌ مذهبی اتوبوس‌رانان راه‌اندازی شود

مسئول جمعیت امام‌رضایی‌ها با بیان اینکه هنوز عملیات اربعین آن‌طور که باید آغاز نشده است، خاطرنشان کرد: باید به سمتی پیش رویم تا تمام افراد از سراسر جهان به زیارت اربعین بیایند و امروز تازه ابتدای مسیر و راه هستیم.

وی با تاکید بر لزوم شکل‌گیری ستاد مرکزی و مردمی اربعین، تصریح کرد: تجربه ثابت کرده است، در تمامی عرصه‌های فعالیت‌های مردمی، شاهد حمایت‌های مقام معظم رهبری نیز خواهیم بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *