خبرگزاری شبستان: فاز اول آبرسانی به روستاهای خراسان جنوبی اجرا می شود


رسولی گفت:جمعیت امام رضایی ها به منظور آبرسانی به روستاهای محروم و ارائه خدمات پزشکی و فرهنگی در خراسان جنوبی حضور خواهد یافت.

به گزارش ، سید ضیاءالدین رسولی در جلسه بررسی پروژه های عمرانی جمعیت امام رضایی ها در خراسان جنوبی اظهار داشت: این توفیق حاصل شده است تا به مردم خراسان جنوبی خدماتی ارائه دهیم.

معاون اجرایی  جمعیت امام رضایی ها با بیان اینکه حاج حسین یکتا مدیر جمعیت امام رضایی ها است، ادامه داد: از سال ۸۸ تاکنون ورود به حل بحران ها و اجرای کارهای عملیاتی و عمرانی از جمله ماموریت های این گروه جهادی در بخش های مختلف است.

وی عنوان کرد: تنش آبی بسیاری چند سال گذشته در سیستان و بلوچستان وجود داشت و با یک کارشناسی تصمیم گرفته شد تا استعلام روستاهای دارای تنش آبی را دریافت کنیم و بحث لوله گذاری را انجام دهیم.

رسولی در ادامه گفت: به همت جمعیت امام رضایی ها در این راستا ۱۸ روستای سیستان و بلوچستان طی چهار تا هفت سال گذشته آبرسانی دائم شدند.

معاون اجرایی جمعیت امام رضایی ها با بیان اینکه سه فاز آبرسانی در استان سیستان و بلوچستان به اتمام رسیده است، ادامه داد: فاز چهارم این عملیات جهت آبرسانی به ۲۴ روستای سیستان و بلوچستان در دستور کار قرار دارد.

وی با تاکید بر اینکه اینکه خراسان جنوبی و کرمان هم دچار تنش آبی هستند، افزود: آبفای خراسان جنوبی، اولویت های تنش آبی استان خراسان جنوبی را به گروه جهادی جمعیت امام رضایی ها معرفی کند.

رسولی ادامه داد: گروه جهادی جمعیت امام رضایی ها متصل به هیچ نهاد دولتی نیست و تمام منابع مالی آن از طریق خیرین تامین می شود و امیدواریم بتوانیم تنش آبی در خراسان جنوبی را مرتفع کنیم.

معاون اجرایی جمعیت امام رضایی ها با اشاره به اینکه فعالیت در حوزه عمرانی صرف کار این گروه جهادی نیست، گفت: این گروه جهادی جهت فعالیت در حوزه های مختلف از جمله کودک و نوجوان، پزشکی و فرهنگی در خراسان جنوبی حضور خواهد یافت.

وی در پایان عنوان داشت: درخواست داریم تا دستگاه های اجرایی استان همکاری لازم را در جهت اجرای پروژه های آبرسانی با گروه جهادی جمعیت امام رضایی ها داشته باشند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *