حکم جالب یک قاضی برای کمک به پویش بانو جمعیت امام رضایی ها


قاضی دادگاه کیفری بندر امام خمینی (ره) با صدور حکم مجازات جایگزین برای یک فرد که به 4 ماه حبس تعزیری محکوم شده بود، وی را ملزم به واریز وجه نقد به پویش بانو جمعیت امام رضایی ها برای کمک به زلزله‌زدگان خوی کرد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت امام رضایی ها ، سید شهاب الدین رام نژاد رئیس شعبه 102دادگاه کیفری بندرامام خمینی (ره) در یک پرونده فردی را به علت رانندگی با وسیله نقلیه موتور بدون گواهینمامه رانندگی و با توجه به این که این دومین بار بوده است که فرد بدون گواهینامه رانندگی نموده است؛ رای بر محکومیت متهم نامبرده به تحمل چهار ماه حبس تعزیری صادر نموده است.
در نهایت رئیس دادگاه مستند به موادی از قانون مجازات اسلامی حکم به مجازات جایگزین حبس از طریق ارائه خدمات عمومی رایگان صادر و فرد متخلف را به پرداخت مبلغ هشت میلیون ریال در وجه به پویش بانو (خرید اقالم بهداشتی ویژه بانوان منطقه ی زلزله زده ی خوی ) جمعیت نیکوکاری امام رضایی ها صادر کرد.

نامبرده مبلغ مورد نطر به حساب جمعیت امام رضایی ها واریز و پرونده مختومه اعلام شد. پیش از این هم در چند استان کشور رای دادگاه مجازات جایگزین نقدی برای ارائه خدمات به آسیب دیدگان زلزله خوی بوده است.

Report

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *