خبر خوب فارس| این خانه هم برای تو…


در دهه کرامت نهضت هبه املاک منقول خیرین ادامه دارد و این بار یک بانو تهرانی آپارتمان خود در محله شمیران نو را جهت تسریع فعالیت های آموزشی و بهداشتی به جمعیت امام رضایی ها هدیه کرد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت امام رضایی ها خبرگزاری فارس نوشت:  اینکه تمام سرمایه یک عمر کارکرد خود را به یکباره صرف امور خیریه کنی، قطعا دل بزرگی می‌خواهد و کار هرکسی نیست اما واقعا هستند افراد خیری که در این مسیر قدم برمی دارند و همه را متحیر می‌کنند. نمونه‌اش یک بانوی تهرانی است که همزمان با دهه کرامت و در آستانه ولادت امام رضا (ع)، آپارتمان خود واقع در محله شمیران نو که حاصل سال‌ها خدمت و دسترنج بازنشستگی خود بوده را برای کارهای عام المنفعه به جمعیت امام رضایی‌ها اهدا کرده تا هم دردی از نیازمندان دوا کند و هم برای خود خانه‌ای بسازد در دل بهشت.

همچنین خوب است بدانید که نهضت هبه املاک جهت پیشبرد اهداف خیرخواهانه جمعیت امام رضایی ها، پیش از این توسط خیرینی از شهرهای اهواز، اصفهان و تهران، آغاز شده بود. اقدام ارزشمندی که نشان از معرفت و کرامت دوستداران علی بن موسی الرضا (ع) دارد و باور به ۱۹۴ آیه‌ای که خداوند در آن‌ها به احسان و انفاق و مشتقات آن اشاره کرده است!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *