خبرگزاری میزان: کنارتم هموطن؛ فوتبالیست و فوتسالیست‌های قدیمی پای کار سیل زدگان


با همت محمد انصاری فوتبالیست سابق تیم ملی در راستای حمایت از سیل زدگان استان سیستان وبلوچستان یک بازی خیریه با شعار کنارتم هموطن برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت امام رضایی ها به نقل از خبرگزاری میزان، مسابقه فوتبال نمادین بین تیم‌های خیریه هادی و پیشکسوتان فوتبال و فوتسال ایران با عنوان پویش پاس گل و با شعار کنارتم هموطن در ورزشگاه سهند به میزبانی آکادمی فوتبال هادی برگزار شد.

در حاشیه این مسابقه ۳۱۳ عدد بسته کمک معیشتی جهت ارسال به استان سیستان و بلوچستان توسط شرکت ستاره اول تهیه و همراه با بسته‌های معیشتی جمعیت امام رضایی‌ها و هدایا خیریه هادی برای ارسال در مناطق سیل زده آماده شد تا توسط جمعیت امام رضایی‌ها در میان سیل زدگان توزیع شود.

در این مسابقه دوستانه برای تیم فوتبال خیریه هادی حسین آشنا، مجتبی ترشیز، محمد انصاری، محسن ربیع خواه، محمد آرام طبع و رامین محرم نژاد از پیشکسوتان تیم‌های استقلال، پرسپولیس، پیکان، تراکتور و فولاد خوزستان بازی می‌کردند در مقابل در تیم پیشکسوتان فوتبال و فوتسال ایران با هدایت حسین شمس نفراتی همچون مهدی توتونچی، امیر شمسایی، مهدی صالح پور، احمد پری آذر، محمد طاهری و محمدکشاورز بازی می‌کردند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *