دهم تیرماه یه دهم ماه عسلی!


به گزارش روابط عمومی جمعیت امام رضایی‌ها، در راستای طرح‌های مشارکت مردمی دهم های 10 تومانی واحد مشارکت های جمعیت امام رضایی ها قصد دارد در نوبت تیر ماه با مشارکت خیرین گرامی اقدام به کمک برای توسعه فعالیتهای “آدم و حوا” مجموعه تسهیلگری و مشاوره ازدواج کند.

جمعیت امام رضایی ها با همت خیرین گرامی در دهم های 10 تومانی تیرماه با شعار “دهم ماه عسلی” در آستانه روز ازدواج و سالگرد ازدواج آسمانی حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها و امیر مومنان علی علیه السلام، در تلاش است  که بسترهای لازم برای رشد مجموعه توانمندسازی ازدواج آدم و حوا را فراهم کند.

مجموعه توانمندسازی و تسهیلگری ازدواج آدم و حوا بعنوان سومین مجموعه تخصصی جمعیت امام رضایی ها با مسئولیت حاج حسین یکتا در حوزه ازدواج و خانواده در جهت پیشبرد فرمایش مقام معظم رهبری نسبت به ترویج امر واسطه گری و همچنین گسترش ازدواج صحیح اسلامی و شکل‌گیری خانواده بر مبنای تعالیم اسلام و قرآن و در نهایت نیل به سمت جامعه اسلامی تشکیل شده است.

مردم عزیز ایران می توانند از تاریخ 10 تیرماه الی 15 تیرماه کمک های نقدی خود را  از طریق کد دستوری ‎*780*888# یا شماره حساب 5041721111658358 واریز کنند.

طرح‌های مشارکت مردمی دهم‌های 10 تومانی جمعیت امام رضایی‌ها از دوسال گذشته با مشارکت ماهانه خیرین آغاز و هر ماه به یک موضوع اختصاص می یابد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *