خبرگزاری مهر: ثبت ۳۵۵ ازدواج با وساطت و کمک «آدم و حوا»


مدیر مجموعه «آدم و حوا» از ثبت حداقل ۳۵۵ مورد ازدواج با وساطت و کمک این مجموعه و تولد حداقل ۱۱ فرزند حاصل از این ازدواج ها خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت امام رضایی ها، حسین اصغری مدیر مجموعه آدم و حوا زیر مجموعه جمعیت امام رضایی‌ها (ع) در گفتگو با خبرنگار مهر، با توضیح در خصوص عملکرد این مجموعه در زمینه وساطت در امر ازدواج گفت: مجموعه آدم و حوا فعالیت خود را از دو سال گذشته آغاز کرده که یکسال آن به صورت رسمی و با اعلام عمومی همراه بوده و در طول این مدت نیز مجموعاً ۳۵۵ ازدواج از طریق معرفی و واسطه گری این مجموعه ثبت شده است.

وی تاکید کرد: البته بسیاری از اعضا بعد از انجام این اقدام مبارک به ما اطلاع نمی‌دهند و همکاران مجموعه آدم و حوا در پیگیری‌های بعدی، بعد از تماس تلفنی با این اعضا مشاهده می‌کنند که ده‌ها ازدواج از همین طریق به وقوع پیوسته که به مجموعه اعلام رسمی نشده است.

مدیر مجموعه آدم و حوا تصریح کرد: لذا شمار ازدواج‌های حاصل از وساطت مجموعه آدم و حوا قطعاً بیشتر است اما آمار رسمی و ثبت شده ۳۵۵ مورد است. به طور کلی برآورد حدودی ما این است که تا کنون در مجموع حدود ۵۰۰ ازدواج با کمک این مجموعه رقم خورده است.

اصغری با اشاره بر آمار تولد فرزندان حاصل از ازدواج افراد با یاری مجموعه آدو حوا عنوان کرد: در آخرین آمار مربوط به فرزند آوری زوج‌های آدم و حوایی که مربوط به ۶ ماه پیش است، از این ازدواج‌ها تا کنون ۱۱ فرزند نیز به دنیا آمده است. البته این ۱۱ نفر کسانی هستند که به ما اطلاع دادند و ممکن است تعداد فرزندان بیشتری نیز متولد شده باشند.

وی خاطرنشان کرد: وساطت ازدواج در مجموعه آدم و حوا به روش کاملاً سنتی بین خانواده‌ها انجام می‌شود و از الگوریتم های تطبیق یابی تحت نظرات اساتید مطرح حوزه خانواده صورت می‌گیرد.

به گزارش مهر، سامانه آدم و حوا یکی از زیر مجموعه‌های جمعیت امام رضایی‌ها (ع) است که در زمینه تسهیل‌گری و واسطه گری ازدواج فعالیت می‌کند. عملکرد مجموعه آدم و حوا تنها در زمینه ازدواج دائم بوده و فعالیت آن در قالب آموزش، تسهیل گری برای ازدواج، توانمندسازی زوجین و مشاوره است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *