پویش “سرزمین خرم“؛ کاشت درخت نخل جهت کارآفرینی نیازمندان 


در ادامه فعالیت جمعیت امام رضایی ها برای احیای نخلستان های کشور  پویش “سرزمین خرم“ برای  کاشت درخت نخل جهت کارآفرینی کشاورزان نیازمند استان های جنوبی کشور راه اندازی شد.

جمعیت امام رضایی ها در راستای اهداف خود از جمله  محرومیت زدایی در سطح کشور با نگاه توسعه پایدار در جهت پیشرفت و سازندگی و در ابعاد مختلف مادی و معنوی، از طریق استفاده بهینه از ظرفیت های مختلف قابل استفاده در کشور با شعار همه با هم برای ساخت سرزمینی خرم و آباد اقدام به اجرای پویش “سرزمین خرم” برای کاشت درخت نخل را در سطح ملی در محدوده جغرافیایی شش استان جنوبی فارس، خوزستان، بوشهر، هرمزگان، سیستان و بلوچستان و کرمان کرد.

این پویش  با  هدف احیای زمین ها و نخلستان های از کار افتاده کشور و احیای کشاورزی در سطح ملی،  ایجاد شغل و اشتغال زایی پایدار و چند منظوره برای نیازمندان با درنظر گرفتن سن 100 ساله درخت نخل و خاصیت خاک نخلستان و درخت نخل ، جلوگیری از پدیده بیابان زایی و ریز گردها در جنوب کشور و تامین معیشت خانواده های نیازمند از زمان کاشت پاجوش نخل به واسطه کاشت سبزیجات دیگر در پای این درخت تا گذشت زمان 5 ساله ثمردهی این درخت و بعداز آن صورت پذیرفته است.

شبکه افق سیما در سحرهای ماه مبارک رمضان  در برنامه به وقت سحر با اجرای صابر خراسانی به معرفی پویش سرزمین خرم امی پردازد و این پویش همزمان در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی جمعیت امام رضایی ها و رسانه های دیداری و مکتوب به اطلاع عموم رسانده می شود.

در این پویش خیرین میتوانند به نیّت امیرالمومنین حضرت علی (ع) با پرداخت مبلغ 110 هزار تومان یک نفر نخل را از طریق کد دستوری #888*780* خریداری کنند. شرکتها، بنگاههای اقتصادی، صاحبان صنایع و کارخانه داران و یا خیرینی که تمایل به پرداخت مبالغ بالاتر از 200هزار تومان را دارند میتوانند با ارسال عدد 1 به شماره 500098080  اقدام تا از طریق مرکز  ارتباطات مردمی جمعیت امام رضایی ها با این افراد تماس گرفته شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *