تقدیر مدیرعامل جمعیت امام رضایی‌ها از همکاری دانشگاه آزاد خوی با ستاد عملیات کمک رسانی امام رضایی‌ها در مناطق زلزله زده


به گزارش روابط عمومی جمعیت امام رضایی‌ها، داوود صالحی مدیر عامل جمعیت امام رضایی‌ها در نشست مشترک با دکتر رضا عبدالله زاده رئیس دانشگاه آزاد خوی از همکاری همه جانبه این مجتمع آموزشی با سازمان امداد و کمک رسانی جمعیت امام رضایی‌ها تقدیر کرد.
در این نشست داوود صالحی با اشاره به شکل گیری ستاد عملیات امداد و کمک رسانی جمعیت در دانشگاه آزاد خوی، اظهار داشت: تاسیس انبار مرکزی اقلام اهدایی و خریداری شده برای توزیع در میان زلزله زدگان در سالن ورزشی این دانشگاه با هدف پشتیبانی از فعالیت‌های امدادی و کمپ زلزله زدگان جمعیت امام رضایی‌ها، توزیع اقلام خوراکی، گرمایشی، بهداشتی و البسه میان مددجویان حادثه زلزله از برکات این همکاری بوده است.
وی افزود: تاسیس آشپزخانه مرکزی در دانشگاه آزاد اسلامی و پشتیبانی سه موکب پذیرایی و ۱۴ آشپزخانه در مناطق زلزله زده برای توزیع غذای گرم در انبار محصولات غذایی جمعیت امام رضایی که به روزانه ۲۴ هزار وعده غذای گرم برای ناهار و شام رسید نتیجه حسن توجه مدیر این مرکز آموزشی بوده است.

صالحی با قدردانی مجدد از همکاری‌های فی مابین استقرار داوطلبان جمعیت در محل دانشگاه و راه‌اندازی نانوایی با پخت روزانه ۵ هزار نان را از دیگر همکاری‌های این جمعیت عنوان کرد.
دکتر عبدالله زاده رئیس دانشگاه آزاد خوی با ابراز خوشحالی از حضور جمعیت امام رضایی‌ها در این دانشگاه برای خدمات دهی به مردم زلزله زده خوی از زحمات شبانه روزی اعضا و داوطلبین جمعیت امام رضایی‌ها تقدیر کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *